Online ondernemen met 'Membersites'

De Marketing Zandloper

Automatiseer je inkomen en word een vrije ondernemer

Donderdag 12 juli

Vanaf 10:00 uur

00
dagen
00
uren
00
minuten
00
seconden

Breng 'Magie' in je Marketing met Mijn Methode

  • Van 0,- naar 100.000+ euro wederkerend inkomen per maand door deze methode (stap voor stap)
  • De kracht van Stapelen + wat je van Netflix, Adobe, Spotify en Microsoft kunt leren (gamechanger)
  • Case: Hoe Hans Teeuwen dit model sinds enkele maanden toepast op zijn business
  • Voorbeelden van andere ondernemers in de meest 'vreemde markten' met wederkerend inkomen
  • Een einde aan financiële stress en het gejaag op nieuwe klanten, ervaar financiële rust en vrijheid
  • Een einde aan een volle mailbox terwijl je jouw klanten 'verslaafd' maakt aan jouw bedrijf
  • De kracht van Communities en hét (privacy veilige) alternatief voor Facebook
  • Gouden SEO Kans: Zo trek je duizenden (extra) websitebezoekers zonder zelf een letter te schrijven
  • Hoe je gelukkige(re) klanten krijgt én meer gaat bijdragen aan de levens van anderen!

Tonny Loorbach

Tonny Loorbach - Eigenaar IMU BV & Huddle BV

Sinds 2010 ben ik online marketing coach en leer ik ondernemers hoe ze meer online succes kunnen behalen. Ik verkoop hiervoor software en digitale producten zoals online cursussen. In 2015 besloot ik mijn strategie te wijzigen om van 'eenmalige' naar 'eeuwige' transacties te gaan. Hierdoor ben ik in korte tijd van 0,- naar 100.000,- euro wederkerend inkomen per maand gegaan. 


Mijn inkomen groeit nu elke maand exponentieel, er is geen uren-plafond meer, mijn mailbox blijft leeg en ik ben vrijer en relaxter dan ooit.  Ook draagt mijn business veel meer bij aan de levens van anderen, er is 'magie' ontstaan in mijn community en dat maakt me ook gelukkiger dan ooit. Tijdens deze training zal ik je laten zien hoe ik dat doe.

Ben jij er bij?

12 juli 2018

Vanaf 10:00 uur

00
dagen
00
uren
00
minuten
00
seconden

Ongekende openheid Tonny - Respect ! Als de bancaire wereld hier maar 1% van zou overnemen was er geen crisis.

Frank Veldman

Door jouw duidelijke tekst en uitleg heb ik spijt dat ik nooit Marketing heb gestudeerd...! boeiend!

Miriam Mars

Indrukwekkend, zoveel facetten die een eye-opener waren boven op mijn eigen marketingkennis!

Bjorn van Bavel